Saturday, November 14, 2009

bERpoYA-pOYa

malam tadi kua ngan haja n ifat
nonton wayang
cite jennifer's body...
18PL..
awalnye xnak ikut
tapi setelah dipaksa ifat
dan setelah mendapat keizinan boy
ifat pula berbesar hati mau belanja
so,aku jadi kua..

ni kire 1st time aku tgk muvie kat ECM
wayang kat cni baru je bukak
ramai gler org even da malam
yela malam minggu kot
terjadi la kisah lucu dikaunter tiket
hehe..
tapi kes2 macam ni aku da biasa lalui
ehik!=p

haja yg belikan tiket
tetibe abg kaunter tu tnye
"semua dewasa ye..."
masing2 da senyum2 dan haja pon menjawab
"ahah sume dewasa,kecuali sorang..."
abg tu dgn muka xtau nak cite cene pandang aku
pastu die cakap
"sori ye,sy xniat pape sy tnye je..."
kahkahkah...ktorg gelak

hahaha..mang cam tu la jadinye kalo aku nak tgk cite 18ke atas
seb bek abg tu xmintak ic
sbb penah jadi dulu, akak tu xcye sampai mintak IC
haha..die ingt aku skolah rendah ke ape
cet!

berbalik kepada cite plak
cite tu best gak la
bole la...
seram tengok
macam2 aksi ada..hehe
xbole plak nak cite kat cni
cite 18PL la katekan..

moral of the story is "..."
hehe..lu pk la sendiri...
hakhakhak~

3 comments:

kaminakueh said...

ark!! ecm da ade wayang ek!! xtaw pomm!!! waaa! arap jek study kat sni.. tp xtaw ecm da ade wayang! wawawa! XD

Hayati Hanuni Halin said...

kak su:

ape ni... ayat beterabur...
isi takde kesinmabungan ayat!
contoh tak lengkap!!

belajar lagi cara wat karangan ye...hahahhaha...sem depan kan nak mek BM..

lalalalalalaaa~~~

Fid a.k.a Unrez said...

hahaha..
cte jenifer body 2 ku pikir kn cite tarian ka pe..
sekali tgok seram da...
byk aksi2 18PL..
hahaha...