Tuesday, August 16, 2011

Untuk SULha Shukri...

Sulha Shukri..susahnya nak mengerti diri ko
Ko ni macam mana ek?
Kejap positif kejap negatif..
hmmmmmm...
Terlalu ingin memuaskan hati orang sekeliling
Kadangkala hati sendiri terabai
Dan tidak terlepas dari memeningkan orang dengan perangai peliknya

Risau juga kot orang akan bosan dan jelik
Tapi apa daya aku, itulah aku
Apa lagi yang harus buat?
Macam mana aku nak ubah diri aku?
Ubah untuk jadi yang terbaik untuk setiap orang...

APA??? UNtuk SETIAP ORANG???
Ko gila ke apa Sulha Shukri?
Ingat senang ke nak puaskan hati SEMUA ORANG
Ko mati hidup semula pon xkan boleh weii..

AKu nasihatkan ko
Just be yourself k.
Jgn Ko buat kerja2 yang akan menyusahkan orang
Jangan ko khianati orang
Hati mesti baik..
InsyaAllah..Semua orang akan sayang ko.

No comments: