Thursday, February 26, 2009

...COrAtcORet...

da lama xmencoret d blog ku ini
bukan xnak tulis
ada je sumthing nak taip
tapi mud untuk menulis tu xda
2,3 mgu ni byk kejadian yg berlaku
tertekan memikirkan kejadian2 itu
knape ye hidup aku secomplicated ini
adakah boz of aku yg mencorak kan nye sbegitu
ataukah kerana keadaan

umph~
aku pon xpasti
dan aku sabagai hambaNya
hanya mampu bersabar
dan kepada Nya la aku menyerahkan segalanya
bertawakal kpd Nya

dan
sesungguhnya benar lah setiap kata2 Nya
di dalam Quran
Dia ada berfirman

"sesungguhnya sesudah kesulitan itu ada kemudahan"

aku juga xlupe pada firman Nya yg bermaksud

"Allah xkan membebani seseorang melainkan sesuai dengan kesanggupannya"

eMM!

dan aku
ble aku rasa tertekan n xda mood
aku xske berada d kalangan manusia
aku akan seboleh2 nya mjauhkan diri dari kawan2 aku
sbb ape
sbb aku takut terlepas aku nye tension
kepada orang2 yg terbabit

tadi baru pas kol umi n abah
time duk borak2 ngan dorang mata da bergenang
dalam ati...waaa..nak blik umah!!!
pas letak je fon
aku nangis semahunya
xpe..rumet xda~
ehik!
puas!

titik!

4 comments:

intan.dayana said...

nampak kak su nanges..
huhu~

sOo_ARe said...

intan tipu...
wek!

sOo_ARe said...
This comment has been removed by the author.
nAd.dOt said...

k.su nanges comel =p