Thursday, April 2, 2009

...PanoRamA-b4 exAm...




best weekend ri tu
dapat g panjat bukit kat sg lembing
untuk nak tgk sunrise
ni kire 2nd time la aku mendaki
after ke gua charas bulan lepas.
baru aku tau yg aktiviti lasak mcm ni
best upenye..
dulu aku xske join aktiviti2 mcm ni
em..btol la kan org kate xcube maka xtau..
hehe~
sgt best kat atas bukit tuh
awal2 memanjat memg la sgt memenatkan
tp bile da sampai separuh jalan
rasa makin excited untuk menawan that puncak bukit :D
oleh sbb ada sdikit masalah time mendaki
ktorg sampai kat atas agak lewat
lam 6.40am

time tu, matahari pon da nak muncul

tapi alhamdulillah dpt la jugak kami menengok saat sunrise
subhanallah~
xtau nak kate ape...
Allahu akbar!

pas puas menghayati keindahan alam dari atas bukit
kami bersiap tuk pulang
we have our bfast kat tepi sungai...
sungai ape tah..aku pon xsure
ikut jek...

ktorng sampai ke bumi uia smula lam kol10
sgt penat..tp sonok!
hopefully dpt pegi lagi.. :D
**ptg tu aku ke jomheboh!ehik!


blagak tgi madi..ahaks!


alah!silap..nampak kaki hanan kat blakang..ush!

6 comments:

Hayati Hanuni Halin said...

gamba panorama yang kat atas sekali tu sgt cantik!!!! (^_^)V

sOo_ARe said...

em.cantek kan..=)

Szakif said...

si don tu pergi untuk kali ketiga kat tempat yang sama kah?

papepun, memang best ok aktiviti rekreasi :D

sOo_ARe said...

em..ye kot zaki

nAd.dOt said...

k.su bile tukar kos..

wakakaka

Anonymous said...

Nice blog.. tp ku xleh phm ape2 sbb x pandai bahasa baku!!!

Xape2.. translate lah ckit so ku baca ari2.. lalaaa

Hassan Sheikh