Thursday, July 14, 2011

Langkah Pertama.

Alhamdulillah. Syukur dipanjatkan ke Hadrat Nya.
Sabtu lepas, 14/7/2011 aku da berjaya menemukan Shukri dengan Shukri
Hehehehehe.. Kebetulan lak nama dorang sama..Ngehehehehe..
It was a MIRACLE for me, because it runs smoothly. ALhamdulillah.
Syukur. Syukur. Syukur.
Aku harap Abah dapat menerima Shukri dengan seadanya.
Buat masa sekarang aku masih tak boleh menarik nafas lega sepenuhnya
Masih banyak yang perlu aku lalui
Masih belum boleh bersenang hati dan bersenang lenang
Kena buktikan yang terbaik untuk abah
Ada lagi perkara yang perlu aku YAkinkan kepada Abah
Berdoa dan terus Berdoa.

Thx to My beloved Umi
She's the 1 yang sangat banyak men'support' aku n Shukri
Tak lupa kepada adik2 yang sangat Sporting. *LOVE*
Dan, Babo n Mamo.. It is a Bonus for me sbb BAbo adalah kawan lama Abah.
Syukur ya Allah. Permudahkan lah Urusan Sulha Shukri n Shukri Nadzam

Aku, xperlu lah untuk aku luahkan kat sini
Aku sangat2 Happy dengan apa yang telah aku lalu selama aku kenal Shukri
Au tahu dia pun Happy Giler, walaupun terselit gusar dan bimbang di hati tentang tanggungjawab yang bakal dipikulnya nanti
Tapi aku yakin, dia mampu laluinya dan InsyaAllah Kami akan lalui nya bersama.
Amin.

*Waiting for Datuk NAdzam jmpe Ustaz Shukri. Hope everything will go smoothly.
Amin.Amin.Amin.

No comments: