Tuesday, July 19, 2011

LeisURe

Good Morning everyone!
Sekarang aku kat ofis, sedang mengupdate blog sambil mendengar Era FM
Ewah, santai je bunyi nya kan!
3,4 orang ofismate aku tengah rancak berbual yang aku tidak pasti apa topik yang dorang bualkan
dan aku pasti yang lain pula sedang sibuk melayan dan mengemaskini status FB
hehehe itu lah sedikit sebanyak situasi kat ofis sejak kebelakangan ni
Bukan xde keje, tp workload xbanyak
Time ada keje, keje la
Tapi kalo xde kerja terpaksa lah berlakon buat kerja..
Bos pon tahu ktrang ni pelakon terbaik..heheh!

Ni lah masalah yang duk berserabut dalam kepala aku..
Workload xbanyak, MAXIS nak buang pekerja..Aduhai~
Semalam meeting, Bos remind ktrg untuk standby cari kerja lain
Sbb nti lepas raya, operasi pengguguran pekerja akan berlaku
Oh no! Kalo la aku yang tergugur..macam mana??
Tapi aku redha je pun.. Aku bersedia.
InsyaAllah..Ada rezki kat tempat lain
Sekarang ni usaha je lah untuk searching for another job
Semoga Urusan SULha Shukri dipermudahkan, murah rezki.. Amin~

::Ooohaaiiii.... Finin2::

1 comment:

Asma’ AB said...

kak su.. org pun ad prob finance gak. wuwu.. last resort, terpaksa apply ptptn which tak tau dapat ke tak, n kalo dapat pun lambat sket dr tarikh kontrak RA habis. tem tu tak taula nak cr wet katne. wuwu..

kite same² do'a k kak? :')