Thursday, February 16, 2012

::Mode : Malas nak buat kerja::

Di ketika kemalasan bermaharajalela
Kepala pulak tengah sakit, tah mcm mana tah aku terhentak kepala sendiri tadi.
Ketuk kepala dengan gagang tipon kat opis ni..Sakit gler. Nak marah, diri sendiri yang buat..hahaha..

Serius malas giler nak buat keje.. Nak fikir pun malas ni..
Kerja menghapdet tracker WO, dah lama aku tangguh.. Adoii malas gler nak buat
Haisshhh... Biasa lah aku, tgu nak meeting baru kalut..padan muka!
Xpe lah..nanti aku update laa.. *xreti2 nak insaf*

BAnyak bnda dalam kepala aku neh.. *kalah PM weii
Bajet hidup kusut gler.. hahahaha..Poyo lah aku nih..
Risau kan Romeo aku, hal2 dia still hanging xtau mcm mana..
Pk jumaat ni, nak pegi ke tak tgk Aizat.. Kalo nak pegi, mcm mana nak sampai sana..
Sabtu plak aku nak buat apa, nak lepak mana.. Ahad, wedding Naza.. Kalo pergi jmpe Aizat, xkan nak angkut hadiah2 NAza sekali..Mesti susah nak bergerak, konfem dgn beg baju sekali..
PAstu dah janji plak dengan Uda nak g walk-in interview sabtu tuh..kalo nak g interbiu konfem kena balik Shah Alam semula..haaa...mcm mana tu...berlari berkejaran lah aku... ke sana dan ke sini..mcm mana ni??
HAiishhh... Berat kan masalah aku nii...hahaha. *sbb tu aku cakap BAJET hidup kusut..

BUkan masalah berat pun..saje nak beratkan kepala.. Aku pun pening dengan Sulha nehh..
Actually, tu lah kan.. Nak seribu DAYA, xnak Seribu DALIH..(sesuai ke pepatah ni kat sini)
Aku ok je..saje je merepek2 kat blog nihh..sambil pk mcm mana nak menyusun jadual kehidupan..ngeh3x... bye!

1 comment:

Partywear saree said...

I don't have any words to appreciate this post.....I am really impressed ....the person who created this post surely knew the subject well..thanks for sharing this with us.