Tuesday, March 3, 2009

...cHicKeN cORdoN BLeu...

tgin nak makan makanan yang di atas ni
nama die chicken cordon bleu
slurppp...cedapnyeee
yati la ni dok hasut aku
duk mensuap2 kan aku ngan kate2 yg sedap
sampai aku xtahan...
nakkkkk...
ade sape2 nak lanje aku x???
hehehehe~

10 comments:

aSma' Soleha said...

mahal kot kak!! hoho

Szakif said...

asma' kan bisneswoman yang berjaya, leh je belanja aku dengan su~ huhu~

nAd.dOt said...

saya~!!!
x nak blanje..hhahaha =p

taQi said...

sedapnya....hehe
kak su..blanja la.. =P

sOo_ARe said...

::asma
alah!sekali sekala xpe..
hehe...last mkn sem lpas kot.he :D

sOo_ARe said...

::zaki
btol zaki!!
aku sgt stuju..
ehik!
kembara ko pon stuju kan?
hehe~

sOo_ARe said...

::nad syud
ala nad ni
potong mud jek
ingt ke nak lanje td..
hehe..xpe kte suh asma' lanje kte
hehe~

sOo_ARe said...

::taQi
memg sgt sedap la taQi
jom ar..mkn2..siklet lesipi dkat jek =p..sambil2 joging pon sampai..he

aSma' Soleha said...

erk?! apa akak ngan zaki komplot ni.. oh tidak.. bukan zaki pun bisnesman berjaye ke? hoho..

akak at least da makan.. org tak pena makan pun.. jadi, sape yang patut blanje sape skang ni? ngee~

Szakif said...

kembara aku rosak :(