Friday, May 8, 2009

...peMErGian...

baru ptg td aku baca entry zaki ttg pemergian makciknye...
dan mgrb td aku mendapat berita ttg pemergian cikgu siti zainun
cikgu bahasa melayu time aku form5
sgt terkejut dgn berita itu
setahu aku die baru je lepas operate
airmata xtertahan
semahunya ia mengalir

kenapa arwah pergi terlalu cepat
aku sgt terkilan
sbb semasa arwah di wad aku xsempat melawat dia
sgt terkilan..sdh dgn pemergiannya...
tp semua nya da berlaku..xgune lg untuk aku fikirkan
hanya mampu berdoa semoga dia dtempat kan bersama org2 yg beriman
amin.

arwah cikgu siti zainun adalah seorang ckgu yang sgt berdedikasi,rajin,baik hati, dan sgt luas pengalamannya..kehilangannya adalah seperti kehilangan permata yang sgt berharga..semoga rohnya dicucuri rahmat.amin!

sgt bersyukur kerana aku masih mempunyai ke2 ibubapa aku..ya Allah!ampunilah dosa ibubapa aku...jgn la Kau timpakan kami dengan perkara yang tidak mampu kami tanggung...

No comments: