Friday, February 4, 2011

hai semua!
*bajet ramai yang baca blog aku..xpe.bia la aku perasan jap*

lama aku tak update blog aku neh.
bukan ape, tp sbb xtertaip je..xsempat.
lately agak bz..act byk yang aku nak share kat sini tapi masa tak mengizinkan.
skang aku kat umah, so boleh la curik2 masa update blog.
haha..bajet cam bz sgt je.

so, nak tulis apa ni.
jap, pk! *buat gaya ala aizat amdan tengah berfikir*
hakhak...mesti korang tak tau kan..sokay I tau.
Ah, he's very cute!

Aizat.Aizat.Aizat.
Pada yang tak tahu, aku memang gila aizat.
Adore him very much *eleh, nak guna bahse omputih kunun, grammar salah wei..*
ok, cite bab aizat la..
ada yang berkata," udah2 la sulha ko tu da tua cukup la nak enjoy, pk la masa depan. dari duk keja aizat tu baik la ko pk benda yang lagi penting. serius la sket lam hidup"

::comment::
Aizat...salah ke aku minat aizat. setiap orang kan ada minat masing-masing. Aku minat Aizat ada aku susahkan korang? ada aku mintak duit korang time aku nak beli tshirt aizat? ada? ada? korang ingat aku tak serius pk masa depan aku ke..ok. ada yang pk aku ni kena culture shock kot. hanyut dengan keseronokan. Takda la. InsyaAllah.

Alhamdulillah. aku masih lagi waras. aku masih lagi ingat asal usul aku. aku orang susah. aku tak punya pape. Kepala ligat duk pk macam mana nak berjaya. Macam mana nak ubah hidup. pening gak pk ni. Susah senang kena tanggung la. Aku tahu aku ada tanggungjawab besar. Keluarga. Yes. sayang korang sangat. Ikhlas aku cakap apa yang aku buat sekarang adalah untuk keluarga aku. Aku nak ubah nasib keluarga aku.

Lately, Macam-macam yang berlaku pada keluarga aku. sedikit sebanyak membuatkan aku down. tapi aku tak seharusnya terus menyerah pada keadaan. aku mesti terus kuat dan bertahan untuk keluarga. kadang-kadang terasa diri ni tak berguna, sebab tak mampu berbuat apa-apa. Tapi tak. Aku ada cara aku sendiri, mengkin ada yang menganggap aku terlalu berlembut tapi itu lah cara aku. Menyerang bukan cara aku. Rilek2 suda.. slow n steady omputih kata.

Mungkin sekarang bukan masa nya lagi. Tapi itu tak bermakna aku perlu berdiam diri. Aku akan terus pertahan kan. yang penting aku kena jaga diri, jaga maruah keluarga. yezza~
*Hidup jangan sedih-sedih, Happy selalu, ok*

so, apa kaitan ngan aizat?
Aizat tu, sekadar minat je, suka-suka..Enjoy. Love his voice love his songs. Enjoy!!!
Enjoy tak bermakna lalai...InsyaAllah.

_________

"kaksu ni, tak macam dak maahad pun.."

sensitip ni...ye. aku keluaran gagal maahad. bukan maahad yang gagal tapi aku yang gagal.
biasalah dalam setandan pisang tak semua nya elok kan..* ceh, ayat selamat! haha...
aku bukan ustazah tapi aku juga bukan syaitan. Pakai seluar xsemestinya aku ni jahat. yeah! nakal sikit2 tu biasalah jiwa muda..:P

Pada aku, tak payah la aku nak hipokrit. aku adalah aku. aku macam ni xsemesti nya aku lupa siapa Pencipta aku, lupa untuk bersyukur, lupa Hari Pengadilan. Aku masih ingat semua tu. Terima kasih pada yang selalu mengingatkan.

sekian.

No comments: