Monday, February 14, 2011

sOmeTHinG

semenjak baik dari demam ni aku rasa sangat tak selesa
rasa pelik dan kurang selesa dengan diri sendiri
salah satu rasa yang pelik tu adalah
rasa lenguh dari kepala sampai kaki
lenguh yang susah nak cite macam mana
susah nak explain pada orang
aku je tahu.
bila lenguh, tuhan je tahu
macam nak melompat2 time tu gak
bayangkan tetiba aku terjaga tengah2 pagi
kol 2,3 dan sakit tu datang
tuhan je tahu..macam nak mati
kenapa eh..

lagi satu macam ada something kat kerongkong kat dada
yang membuatkan aku rasa sangat tak selesa
rasa tu membuatkan aku rasa pening dan nak muntah

selera makan kurang
kadang2 aku bole tido tanpa aku makan pape
pelik pada aku, sebab aku yang xbole tahan lapa
aku xbole tido kalo aku lapa..tapi sekarang tidak.

tubuh aku tak selesa gila
aku tak selesa
kepala sakit. asyik rasa nak muntah.badan lemah.
bila malam, mesti rasa nak demam.

tak selesa sangat-sangat :'(

*kecewa dengan doktor!! hate them!

No comments: