Thursday, September 1, 2011

Hari Raya

Hari ni dah hari raya ke 3
Cepat betul masa berlalu
Bagus jugak, xde lah aku kebosanan...
Pada ketika Umat Islam lain sibuk beraya
Kepala Aku sibuk duk pk mcm mana nak kaya
Macam mana nak punya banyak duit
Betul kata orang bukan senang nak jadi senang
Buntu kepala duk pk mcm mana nak nak buat duit
Kenapa orang lain senang je..Banyak je duit dorang
Kenapa aku x?
Tapi betul ke orang lain senang? Ke sama je mcm aku..
Aku yang xreti nak bersyukur dgn apa yg aku ada..

Bukan xbersyukur...tapi...Aku perlu berusaha lebih lagi
Apa yang aku impi belum aku capai
Masih banyak lagi yang perlu aku usahakan
Ya! Aku perlu lebih berusaha!

MONEY!MONEY!MONEY!

Aku mata DUITAN..Yes! Betul tu..
Semua orang pon mata duitan..lagi2 aku..
Lagi2 masa sekarang ni, sangat2 aku perlukan duit..
Uwaaaaa...Duit datang lah..Datang lah....

**MODE : Biol di Pagi Raya**


No comments: