Wednesday, September 7, 2011

Keje Giler

Petang semalam aku buat keje giler
Aku tak tahu kuasa apa yang mendorong aku buat mcm tu
Boleh tahan jugak giler aku ni
Semuanya bermula sbb Fon dia rosak
Dan2 tu aku rasa mcm dunia gelap, rasa mcm aku dah terputus hubungan ngan dia
(macam tah pape, tp ini lah yg aku rasa)
Kepala aku xfikir bnda lain, fikir doraemon je
Kan best kalo ada pintu doraemon..terus aku luahkan kat FB
Nak dijadikan cerita Ummu, ofismate aku respon
Ringan pulak mulut aku nak mengajak dia ke Ampang
Dan dia plak dengan senang nya bersetuju ikut aku
Terlaksana lah keje giler aku
"gembel" je aku menuju ke rumah dia
Kalo dia ada kat rumah, ada la..Kalo xde means aku xde jodoh nak jmpe dia
Aku nekad giler kot.. Bila aku fikir balik, aku pon xtahu kuasa apa yang bawak aku ke sana
Giler kan.. Ni lah dia Sulha Shukri, kalo da nak sesuatu memang xnyempat2
Aku ni jenis xreti sabar..Aishhh..teruk tul perangai.

Nak dipendek kan cerita, aku berjaya jmpe dia kat hospital
Kebetulan, cousin Fizi masuk hospital. Fizi n Eja ada kat hospital
Nasib baik Eja n Fizi tahu aku otw ke AMpang, so dorang dah maklumkan kat Shukri
Aku berjaya jumpa Shukri kat Hospital PAkar Ampang Puteri.. :D
Walaupon dia bengang ngan aku sbb keje giler ni
Aku tetap Happy dan puas sbb dah lepaskan rindu. heheheh!
U nak marah..marah laa.. Xkesah :P

Thx to Ummu Naurah, bawak ksu ke sana...
Dan bagi ksu nompang bermalam..
Sayang Ummu!

**Sekarang aku tahu kuasa apa --> rasa RINDU yang menebal

No comments: