Monday, January 19, 2009

...AJL08...


...mY aiZAt...
mlm td da blangsung Anugerah Juara Lagu 08
ske sgt dpt tgk my fevret singer..
yang sgt comel..my aizat...yu hu~cute sgt
i Like!!
walaupon kat lam blik tv tuh sgt sesak
pastu sape tah ske2 ati die mlepaskan bom angin
adeh!aku ngan ang(junior aku)
saba je ngan "keharuman" bom tu
bukan sekali lak tu
banyak kali kot
huhu...agaknye dia tahan berak kot..haha
(**jahat nye mulut aku)
leher lak sakit sebab kena dongak
(**mana x nye da tv tu tgi melangit)
hehe..tp aku xkesah
sume sbb aizat
caya lah!even xmenang..aizat tetap comel!
macho ah dia pegang gitar..teruja aku~
i like!haha...

xkurang gak ngan adik haqiem..
macho gler dia..comel sgt!
ske tgk die nyanyi lg gadis melayu..

same goes to ziana zain..memg mantap!
faizal tahir...u r da best!

No comments: