Saturday, January 10, 2009

...''bALok"...

aku baru blik dari pantai nih!
xsaba nak post blog
ngee~

keindahan pantai
td pagi aku,haja n geng jeme mkn angin ke pantai balok
aku ngan haja tjebak sekali atas ajakan jeme la...
act die g rehlah ngan housemate die
untuk menyerikan keadaan kami pon diundang..
*chewah!



hamparan pasir pantai
aimi n tica pon sepatut nye ikut gak
tp sbb dorang ada hal
xdapat la dorang join...







ketam batu






ktorg gerak kesana kol9 pagi
plan asal kol7..
lelaki2 macho tu la yang lambat
hu~

otw ktorg ke sna da stat ujan da
tp rintik2 ayu je la..
time tu kat semambu kot
aiyokk!
cene nk bkelah lau ujan..
huhu~
xpe..ktorg truskan pjalanan
alang2 menyeluk pekasam kan..ahaks!

smpi kat sane dpt jalan kat tepi pantai kejap jek
pastu ujan turun ngan agak lebat..
seb bek ada pondok kecik
kat situla ktorg bukak bekal n makan n pastu blah..
**huhu..sian dak2 tu xleh mandi laut


**tcapai gak hasrat nk g pantai walaupon bukan cherating
**BJ nti kte g cherating yeh!

*kat bawah ni aku ada upload gmba time kat sane..hee~




rajen dorang watkan sandwish

air bujang jek!


tgk orang carik ketam batu

duduk2



cian..kena duk kat pondok coz ari ujan


transpot kami..ngee~

nak balik daa~

6 comments:

Szakif said...

memang tak kena time a korang gi balok tuh~ huhu.. kesian hujan~ :P

huhu~

bukan nak ajak aku tau. benci. :P

sOo_ARe said...

ala sori ar..
aku pon dorang ajak mlm td
on da spot beb!
nti kte plan lain nak?
kte g cherating..
hehe~

Anonymous said...

huhuu...
betol2...diorg kuar xajak sume pown..tup2...nme tjuk jd gathering sume k0s..mane yg laen??huh;p...

-co0L_gaL;p

aSma' Soleha said...

yuk akak! g cherating~

sOo_ARe said...

to anonymous:
nampak x gathering tu dalam quote k
so wakil2 tertentu aje yg tlibat..
huhu~

sOo_ARe said...

anonymous:
demi memenuhi ketidakpuasan kamu
title nye telah ku edit..hu~