Wednesday, January 14, 2009

...wut i hav done??...

tgahari td kol1 dak2 cts kena jmpe bro fuad
untuk ape jmpe?
untuk bagi no fon tmpt internship training...

nak djadikan cerita
membe aku mintak aku pas kan die nye cv kat bro fuad
sbb die xdpt attend pjumpaan tu
die rushing nk blik..sbelom tuh die dah jmpe brader fuad
brader tu yg xnak amek lg
suh bg time pjumpaan
dgn alasan die nk g mkn..
ok fine!aku tlg paskan...

lpas jmpe braderfuad aku trus ke lounge
ada meeting..

lam kol3 aku mcm teringat sesuatu
alamak!
aku lpe bg cv kat brofuad
aduh!mcm mana ni..
alamak!
mana cv nih..
xdek pon lam fail aku..
aduh!mati aku
dah la org punye..
bukan sorg tp ramai lak tu..

aku da nk nanges da..
aku trus siap2..nk g kos
tmpat yg aku ingt adalah kat wackos!
yeah!wackos..td b4 jmpe bro fuad aku lepak2 kat ctu

kat wackos...
aku mcm kucing hlg anak
sbb cv tu xda kat ctu
puas aku cari kat setiap ceruk wackos
cv tu xda!!!

aku nanges...
aku takot...
cv tu org punye...
mst membe aku marah aku...
aku kol kawan2 aku..
kot2 dorang trambil
tp x..cv tu xda ngan dorang...

aku nanges...
smbl pk tmpat yg aku pergi td
kot2 aku tetgl kat sana..

lam kol4 baru aku ingat aku ada ke kdai fotostat
aku trus ke sana
oo my Goodness!da tutup!

da xle wat pape...
aku msg Don...
dak yg jg blik tu...suh die tgk kan cv tu sok

aku da maklumkan kehilangan cv tuh kat salahsorg dr tuan punye cv tu
die ok cket..
dan esok kalo cv tu xda
mcm mana?
waaa!!

dan mlm ni aku tdo ngan penuh kekusutan..
kerisauan..berharap esok aku akan jmpe cv tu..
ameen~

1 comment:

Szakif said...

lek lek.. hari ni gi check k... :)